Do Polski wchodzi nowa marka hotelowa Selina.
Koncept panamskiej sieci skierowany jest do tzw. cyfrowych nomadów.
Kim oni są?
Współcześni nomadzi to osoby, które nie są związane z konkretnym miejscem, często się przemieszczają i pracują z dowolnego miejsca na świecie. Zwiedzają świat bez ograniczeń, poznając odmienne kultury, spotykając nowych ludzi oraz odkrywając nowe miejsca.
Według badań Instytutu Infuture, cyfrowi nomadzi to osoby młode – 88 proc. badanych ma od 25 do 44 lat. Do 2035 roku cyfrowymi nomadami będzie można określić nawet miliard osób na całym świecie. Wśród najważniejszych wartości w życiu są dla nich – wolność (83 proc.) i niezależność (78 proc.). Co ciekawe, choć raczej nie zaskakuje, tylko 18 proc. z respondentów zgodziło się ze stwierdzeniem, że pieniądze i rzeczy materialne są w życiu ważne.

Czytaj więcej… 10 niezwykłych hosteli na świecie

Selina łączy elementy hotelu z elementami charakterystycznymi dla hosteli.
Oferuje swoim gościom różne opcje noclegowe, od prywatnych pokoi i apartamentów, do wieloosobowych, a także strefy co-workingowe i inne przestrzenie wspólne przeznaczone do odpoczynku i zabawy oraz sprzyjające integracji z innymi podróżnymi i lokalesami. Wśród nich jest m.in. strefa wellness, kino, biblioteka, czy przestrzeń przeznaczona na organizację różnego rodzaju wydarzeń, takich jak koncerty, warsztaty i konferencje.

 

reklama

 

Design w hotelach Selina odgrywa dużą rolę. Wiele mebli oraz innych elementów wystroju wnętrza jest produkowanych ręcznie przez lokalnych artystów lub powstaje w procesie upcyclingu.

Marka stawia na społeczną odpowiedzialność biznesu. Dlatego stworzyła program wolontariatu pod nazwą Selina Gives Back, w ramach którego jej pracownicy przeznaczają 2 proc. swojego czasu pracy na działania na rzecz lokalnych społeczności. Selina zachęca też swoich gości do wspierania miejscowej ludności poprzez dzielenie się z nimi swoimi umiejętnościami i talentami. Stawia także na działania przyjazne środowisku.

Czytaj więcej… W kompleksie Varso z najwyższym wieżowem w Polsce zadebiutuje nowa marka hotelowa

Obecnie Selina posiada 24 lokalizacje, położone w miastach, nad morzem i w dżungli, w 7 krajach Ameryki Łacińskiej. W 2018 roku marka planuje dynamiczny rozwój w Ameryce Północnej i w Europie – w Portugalii, Grecji oraz na Węgrzech.
W Polsce Selina poszukuje istniejących nieruchomości hotelowych w centralnej lokalizacji na ok. 400 miejsc noclegowych, w pierwszej kolejności w Krakowie i w Warszawie, które przekształci pod własną markę.

Koncept marki Selina zbliżony jest do takich marek, jak Moxy (Marriott Int.), Jo&Joe i Mama Shelter (AccorHotels), Tru (Hilton), Generator, czy CitizenM.

Jak Wam się podoba?

www.selina.com 

reklama

Komentarze

komentarzy