Czerwiec to miesiąc, w którym co roku w Europie i Ameryce przez stolice i inne największa miasta przechodzą kolorowe parady „Gay Pride Parade” propagujące równouprawnienie ludzi niezależnie od ich orientacji seksualnych. Na paradach tych swoje poparcie dla społeczności LGBT (skrót odnoszący się do lesbijek, gejów, osób biseksualnych oraz transseksualnych) demonstrują także firmy, pokazując szacunek dla swoich klientów i pracowników. Oczywiście ma też to swój wymiar biznesowy, gdyż dzięki takiemu wsparciu marki chcą się wyróżnić i zabiegają o klienta. Badania pokazują, że młodsi konsumenci chętniej kupują produkty i usługi od marek, które są odpowiedzialne społecznie i chętniej polecają te firmy znajomym.

Nie inaczej jest z markami hotelowymi, które opierają budowanie swojego wizerunku na wartościach bliskich swoim gościom. Na swoich stronach internetowych, w swoich mediach społecznościowych, a także biorąc udział w paradach, komunikują poparcie dla praw człowieka i równouprawnienia. Marki hotelowe i poszczególne hotele organizują imprezy oraz oferują specjalne pakiety dla osób homoseksualnych.

W Polsce swoje poparcie poprzez komunikację w mediach społecznościowych, choć nie wprost, pokazała jedynie sieć AccorHotels. Temat ten jest u nas wciąż wrażliwy i hotele nie chcą się narażać na hejt w sieci, ale post AccorHotels TUTAJ spotkał się z pozytywnym odzewem.

 

ACCORHOTELS

 

FAIRMONT HOTELS & RESORTS (SIEĆ ACCORHOTELS)

 

KIMPTON HOTELS (SIEĆ INTERCONTINENTAL HOTELS GROUP)

 

HOTEL INDIGO (SIEĆ INTERCONTINENTAL HOTELS GROUP)

 

HILTON

 

HYATT HOTELS & RESORT

 

THE HOXTON HOTELS

 

CLARIDGE’S LONDON

 

W HOTELS (SIEĆ MARRIOTT INTERNATIONAL)

 

MARRIOTT INTERNATIONAL

Komentarze

komentarzy