Dzień Hotelarza 2019

reklama

Pierwsze wydarzenie Trust Me, I’m a Hotelier promujące Dzień Hotelarza 29 lipca za nami. Co za wieczór!
Wydarzenie, które miało miejsce 27 lipca 2019 w hotelu Moxy Warsaw Praga zebrało blisko 150 hotelarzy z całego kraju oraz osób związanych z branżą Horeca.

Dzień Hotelarza 29 lipca, to święto wszystkich osób, które na co dzień, niezależnie od zajmowanego stanowiska dokładają starań, by uczynić doświadczenia gości wyjątkowymi. Choć praca w hotelarstwie może nie jest najbardziej opłacalna pod względem finansowym, to prowadząc szkolenia i odwiedzając hotele poznaję hotelarzy w różnym wieku, pełnych pozytywnej energii, którzy odczuwają satysfakcję z wykonywanej pracy. To z myślą o nich powstała idea tego dnia.
Dotąd hotelarze w Polsce nie mieli swojego święta, a absolutnie na nie zasługują. Praca hotelarzy ma sens i jest ważna. Goście wracają do hoteli przede wszystkim ze względu na relacje zbudowane między nimi, a pracownikami.
Hotelarstwo to ludzie!

Po pięciu latach od zainicjowania obchodów Dnia Hotelarza 29 lipca, spontanicznie zaproponowałem, by w tym roku po raz pierwszy spotkać się w jednym miejscu i wspólnie świętować w nieformalnej atmosferze. Dzięki innym pasjonatom hotelarstwa i firmom, które na co dzień wspierają hotelarzy swoimi usługami i produktami, udało się zorganizować fantastyczne wydarzenie w ciągu zaledwie dwóch tygodni.
To nie było moje wydarzenie. To było wydarzenie wszystkich hotelarzy, tych wciąż czynnych zawodowo i tych, którzy nie pracują już na etacie w hotelu. Hotelarz, to stan umysłu i ten który jest pasjonatem, pozostaje nim całe życie.
Idea Dnia Hotelarza 29 lipca i wydarzenia Trust Me, I’m a Hotelier została bardzo pozytywnie przyjęta przez hotelarzy. Mam nadzieję, że to początek tradycji i w przyszłym roku spotkamy się w jeszcze większym gronie.

Chciałbym jeszcze podziękować sponsorom i partnerom, bez których pierwsze wydarzenie Trust Me, I’m a Hotelier nie nabrałoby takiej formy.

Fantastycznemu zespołowi hotelu Moxy Warsaw Praga za pomoc w organizacji i udostępnienie przestrzeni, która idealnie pasowała do charakteru imprezy. Różowe flamingi i misiek zrobiły furorę.

Profitroom, który tworzy strony www dla hoteli, automatyzuje działania sprzedażowe i marketingowe oraz organizuje znakomitą konferencję Hotel Marketing Conference 3-4.10 w Poznaniu. www.hotel-marketing.pl

Ailleron, polska firma informatyczna, która podbija światowe rynki swoim flagowym produktem iLumio – czyli system telewizyjny, aplikacja, tablety do sterowania funkcjami w pokojach.

Expedia Group, czyli tak popularne serwisy rezerwacyjne jak Expedia, Hotels.com i porównywarka cen pokoi Trivago.

Bidroom, nowatorski serwis rezerwacyjny, który się prężnie rozwija w Europie.

eService, dobrze znana firma obsługująca płatności online.

SynHo, spółka technologiczna, która dostarcza systemy i usługi informatyczne w branży hotelarskiej w całej Europie.

Kancelaria Strażeccy, Jaliński i Wspólnicy z Katowic, specjalizująca się w tzw. hospitality law, czyli dziedzinie prawa związanego z branżą hotelarską i turystyczną.

Nespresso Professional, które wspiera branżę Horeca w budowaniu wartościowych doświadczeń gości.

Browar BeerLab, producent znakomitych piw rzemieślniczych marek Beerlab Discoveries oraz Piaseczyńskie.

DrukiHotelowe.pl, krakowska drukarnia specjalizująca się w wysokiej jakości wydrukach dla hoteli.

Julius Meinl, producent kawy arabica, espresso i wielu innych.

Dziękuję fundatorom prezentów, które zostały rozlosowane w trakcie imprezy:
Hotel Grand Lubicz Ustka, hotel Nosalowy Dwór Zakopane, hotel Senator Dźwirzyno, hotel Lake Hill Karpacz, hotel Puro Warszawa, hotel Airport Okęcie Warszawa, hotel Four Points by Sheraton Warszawa, hotel Sofitel Warszawa, hotel Hilton Warszawa, Lofthotel Sen Pszczoły Warszawa, hotel Novotel Kraków West, hotel Mercure Posejdon Gdańsk, hotel Novotel Wrocław Centrum, hotel Mercure Poznań Centrum, hotel Novotel Poznań Centrum, Residence Aparthotel Szczecin, Hotel Fotex Ząbki, marka Fito Spa, Beauty First Mamaison Hotel Le Regina Warszawa, Pr1me Fitness & Wellness Warszawa oraz Mielżyński Wine Spirits Specialties i kawiarnia Cava Nowy Świat Warszawa.

Dziękuję Muzeum Polskiej Wódki w Warszawie, za zorganizowanie zwiedzania muzeum dla uczestników wydarzenia.

Dziękuję Karolinie Wydryszek oraz Simpleframe.pl za uchwycenie i uwiecznienie atmosfery imprezy obiektywem aparatu i kamery.

Dziękuję patronom medialnym – Horeca Business Club i MojeKonferencje.pl

Drodzy Hotelarze,
Wszystkiego najlepszego! Bądźcie dumni ze swojej pracy!

Karol Weber
Inspektor Hotelowy

 

 

…Co się wydarzyło w Moxy, zostaje w Moxy 🙂

Komentarze

komentarzy

Post a comment

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Magazine made for you.

Featured:

No posts were found for provided query parameters.

Elsewhere: