Blog

Czwarta edycja Hotelowego Tygodnia Ziemi, to wydarzenie, którego celem jest budowanie świadomości polskich hotelarzy oraz inspirowanie do całorocznych inicjatyw i wdrażania kompleksowych rozwiązań przyjaznych środowisku i lokalnym społecznościom. Nie jesteśmy z Agatą Delmaczyńską, ekspertką ds. zielonego hotelarstwa i współorganizatorką wydarzenia, ekoterrorystami. Po prostu zauważamy, że brak

Jędrzej Król – ma 25 lat, pochodzi z Grudziądza, ukończył Technikum Hotelarskie w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych nr.2 w Kwidzynie, pracuje jako starszy konsjerż & guest relations w hotelu Sofitel Grand Sopot, jest laureatem konkursu World’s Best Receptionist 2024.   Jak zaczęła się Twoja przygoda z hotelarstwem? Stosunkowo szybko zauważyłem, że hotelarstwo łączy moje zainteresowania i [&hel

Zarządzasz butikowym obiektem Szerokie Wody Sea & Sand w Ustce, położonym tuż przy plaży. Jak zaczęła się Twoja przygoda z hotelarstwem? Ustka to typowo turystyczna miejscowość z wyjątkowym mikroklimatem.  Mieszkam tu od urodzenia, a turystyka to jedno z głównych źródeł utrzymania się w takiej nadmorskiej miejscowości. Moja babcia 40 lat temu wynajmowała nawet pokój w swoi

14. edycja Hotel Meeting Camp odbędzie się 9 maja 2024 roku w hotelu Kolumna Park niedaleko Łodzi. Konferencja, nosząca podtytuł „Help Yourself”, skupi się na osobistym rozwoju hotelarzy, podkreślając znaczenie budowania własnej marki w mediach społecznościowych oraz jej wpływu na sukces zawodowy i atrakcyjność na rynku pracy. Poruszone zostaną również kluczowe umiejętności, takie jak ase

Należąca do sieci Accor marka premium wywodząca się ze Szwajcarii, zadebiutowała w krajach bałtyckich, otwierając swój pierwszy hotel w Estonii. Miałem okazję wziąć udział w wyjeździe do Tallinna dla przedstawicieli mediów w grudniu 2023, by poznać miasto i sam obiekt. Historia marki Mövenpick sięga lat 40. dwudziestego wieku. Jest najbardziej znana w branży gastronomicznej z […]

Jeszcze kilka lat temu hotele dedykowane dorosłym w Polsce budziły kontrowersje. Mówiło się o dyskryminacji rodzin z dziećmi. Wynikało to z polskich tradycji, przywiązania do wartości rodzinnych. Jednak teraz widać większe zrozumienie, zmianę w mentalności. Trend hoteli dla dorosłych wynika zwyczajnie z potrzeb gości hotelowych. Rośnie liczba małżeństw czy par, które nie posiadają dzieci

Okres świąteczny jest pełen przepychu, kolorów, smaków, zapachów, muzyki, radosnych emocji i zabawy. Jest to czas, na który wielu ludzi czeka z wytęsknieniem, szczególnie przeżywa. Ważnym elementem celebracji tego okresu są wszechobecne dekoracje, oddające uczucie radości i pewnego podniecenia, wprowadzające nas w świąteczny nastrój. Hotele pełnią tutaj szczególną rolę

Magazine made for you.

Featured:

No posts were found for provided query parameters.

Elsewhere: