Dopiero co sieć Marriott International zmieniła nazwę swojego programu lojalnościowego na Marriott Bonvoy (szczegóły TUTAJ), a już francuska sieć AccorHotels ogłosiła zmianę nazwy swojego programu Le Club AccorHotels.

ALL – Accor Live Limitless – tak nazywać się będzie odświeżony program lojalnościowy. Nowa nazwa odpowiadać ma na zmiany potrzeb i oczekiwań członków hotelowych programów lojalnościowych, którzy oczekują natychmiastowych gratyfikacji za lojalność względem marki. Zbieranie punktów po to, by wymienić je jedynie na bezpłatny nocleg za jakiś czasie, przestało być atrakcyjne.

O zmianach w programach lojalnościowych pisałem więcej TUTAJ

Sieć ma zamiar zainwestować w program 255 milionów dolarów, aby zwiększyć liczbę członków i ich zaangażowanie do dokonywania rezerwacji pokoi poprzez program lojalnościowy.
Członkowie programu ALL będą mogli wydawać punkty na wydarzenia kulturalne, sportowe i doświadczenia kulinarne. Aby pokazać swoje zaangażowanie, sieć podpisała umowę partnerską z Paris Saint-Germain, uznawany za najszybciej rozwijający się klub piłkarski na świecie. Jako ciekawostkę dodam, że sieć Marriott International podpisała umowę partnerską z Manchester United. A 6 marca obie drużyny stoczą pojedynek na boisku w ramach Ligii Mistrzów.
Członkowie obu programów lojalnościowych będą mogli wymieniać punkty na dołączenie do przygotowań przedmeczowych, czy powitać ulubionych piłkarzy w tunelu.

Czytaj więcej…
Dlaczego warto przystąpić do hotelowych programów lojalnościowych

To nie koniec zmian.
Sama nazwa sieci AccorHotels została skrócona do po prostu Accor.
Strategia firmy ewoluowała na przestrzeni ostatnich lat i Accor nie jest już kojarzony wyłącznie z hotelami.

W swoim portfolio sieć posiada ponad 3.700 hoteli w 100 krajach. Oferuje 30 marek hotelowych oraz dodatkowe produkty i usługi turystyczne. Accor testuje na terenie Francji aplikację AccorLocal, która umożliwi podróżnym i lokalnym mieszkańcom, np. zamawianie kwiatów, poszukiwanie miejsca do przechowywania rzeczy, rezerwację zajęć z trenerem personalnym, zamawianie kuriera, czy usługi pralni chemicznej.

Niedawno Accor ogłosił odświeżenie konceptu jednej ze swoich najstarszych marek ibis. Zmianie ulegnie wystrój wnętrz, którego styl wybiorą inwestorzy spośród trzech wariantów. Zamiast tradycyjnej recepcji, goście będą rejestrowani przy pomocy tabletów siedząc wygodnie na sofie. Ponadto ibis nawiązał partnerstwo z markami muzycznymi Spotify i Sony, które wesprą organizację koncertów w hotelach.

Odświeżeniu poddane zostaną także marki Sofitel, Novotel, Mercure, Pullman, Raffles i Fairmont.

 

Czytaj więcej…
Bachleda Luxury Hotel Kraków MGallery by Sofitel już przyjmuje rezerwacje

Komentarze

komentarzy