Wrzesień to miesiąc, kiedy hotele na całym świecie wyrażają wdzięczność swoim pracownikom działu Służby Pięter.
To okazanie szacunku wobec pracowników wykonujących tę ciężką i niestety mało wdzięczną pracę. Ale to właśnie ci ludzie dbają o komfortowy pobyt gości, czystość, estetykę hotelowych wnętrz i pierwsze wrażenie po wejściu do pokoju.

Zróbmy z tego tradycję także w Polsce! Wrzesień wciąż trwa.
Drodzy hotelarze z hoteli sieciowych i niezależnych, wpiszcie już w kalendarz na 2019 rok takie wydarzenie w drugim tygodniu września, kiedy zazwyczaj praktykowany jest Tydzień Wdzięczności Służbie Pięter (Housekeeping Appreciation Week).

Akurat dziś wyrażaliśmy tę wdzięczność w Hotelu Indigo Warsaw, gdzie tylko w tym roku panie pokojowe posprzątały ponad 10.000 pokoi, przenosząc przy tym aż 65 ton pościeli.

Pamiętam, jak organizowaliśmy cały tydzień wdzięczności w Four Seasons Hotel Hampshire w Anglii. Była zabawa, śmiechy, konkurencje ścielenia łóżek czy prasowania koszul przez pracowników i kierowników innych działów. A zwieńczeniem tygodnia był organizowany w naszym biurze poczęstunek narodowych przysmaków, przygotowywanych przez nasz wielokulturowy Zespół.
Zdjęcie z 2006 roku.

Jeśli jesteście teraz w jakimś hotelu lub wyjeżdżacie na weekend i spotkacie na korytarzu pracownika utrzymania czystości, powiedzcie z uśmiechem DZIĘKUJĘ. To naprawdę wiele dla nich znaczy!

Komentarze

komentarzy