Klasyczne już powiedzenie o kulturze zarządzania, które można sparafrazować na kilka sposobów, mówi – Klienci nie są najważniejsi. Pracownicy są najważniejsi. Jeśli zadbasz o swoich pracowników, oni zatroszczą się o klientów.

Tydzień Wdzięczności Służbie Pięter, który hotelarze na świecie obchodzą w połowie września, dedykowany jest pracownikom, których zazwyczaj się nie widzi, ale gdyby ich zabrakło w hotelu, to zarówno goście, jak i współpracownicy na pewno by zauważyli i poczuli. Niewidzialnych magików, którzy dbają nie tylko o czystość, ale także nasz komfortowy pobyt, estetykę hotelowych wnętrz, każdy detal i pierwsze wrażenie.

______________________________________

Czytaj więcej…
Tydzień Wdzięczności Służbie Pięter 2019

______________________________________

Od kultury organizacji i osób zarządzających hotelem zależy, jak traktowana jest praca Housekeepingu i sami pracownicy – panie i panowie pokojowi oraz inspektorzy pięter; pracownicy pralni, którzy piorą uniformy swoich kolegów i koleżanek; pracownicy utrzymania czystości w częściach publicznych, którzy także sprzątają szatnie i biura współpracowników; oraz housemeni zbierający i sortujący brudną pościel i rozwożący czystą po piętrach. Do tej grupy dodałbym także pracowników działu technicznego, bez pomocy których cel pracy Housekeepingu byłby trudny do osiągnięcia.

Housekeeping, to brzmi dumnie!

Dziękuję tym hotelom w Polsce, sieciowym i niezależnym, które przyłączyły się wydarzenia i zorganizowały różne atrakcje.
Zróbmy z tego dobry zwyczaj na kolejne lata.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A tak świętował Raffles Europejski Warsaw…

Komentarze

komentarzy