Rundy po warszawskich hotelach ciąg dalszy.
W ten weekend gościłem w The Westin Warsaw, dzięki uprzejmości dyrekcji hotelu. Daleko od domu nie miałem 🙂

DSC_3343

Stojący przy skrzyżowaniu ulic Jana Pawła II i Grzybowskiej, pięciogwiazdkowy The Westin Warsaw, otwarty został we wrześniu 2003 roku. Kosztem ok. 80 mln euro powstał 94-metrowej wysokości hotel, numer 25 na liście najwyższych budynków w stolicy. Charakterystycznym elementem obiektu jest przeszklona, podświetlana nocą tuba zawierająca szyby panoramicznych wind, które osiągają prędkość 3,5 m/s.

20134

DSC_3345

DSC_3334

DSC_3333

DSC_3335

DSC_3401

DSC_3330

DSC_3328

Na 20 piętrach znajduje się 361 pokoi. Dostałem pokój typu Executive na 19. piętrze, z dostępem do Club Lounge.

DSC_3434
widok z okna

DSC_3322

DSC_3321
po 12 latach wnętrza wymagają już jednak odświeżenia i unowocześnienia

DSC_3317
wstawka powitalna w pokoju 🙂

Głównym elementem każdego hotelowego pokoju jest oczywiście łóżko.
W Westinie to nie byle jakie łóżko, bo Niebiańskie. Faktycznie śpi się w nim znakomicie 🙂
The Westin Heavenly Bed – to specjalna linia materacy, które można zakupić przez internet. Niebiańskie spanie ma swoją cenę. Podstawa łóżka i materac kosztuje od 1.650 euro, a zestaw z pełnym kompletem pościeli od 3.360 euro.

O komforcie snu mieliście już okazję przeczytać w moim wywiadzie z Nataszą Sallmann

DSC_3392

Ale Westin dba również o komfort snu naszych sierściuchów…

DSC_3309

Zabrałem swoją suczkę west teriera Rachel…

DSC_3288

Choć jednak najlepiej z pańciem w łóżku 🙂

DSC_3370

IMG_8212
zestaw spacerowy dla psów

Na powitanie, zamiast lampki Prosecco, poczęstowano mnie świeżym sokiem Westin Fresh by Juicery.
95% witamin i enzymów, które są potrzebne do funkcjonowania organizmu znajduje się w soku z surowych warzyw i owoców. Soki i smoothies robione są m.in. z buraków, kapusty, açai, granatów, mięty, szpinaku i jagód.
Ja wybrałem sok marchwiowo-porańczowo-mangowo-imbirowo-kurkumowo-miętowy. Pyyychotaa.
Sam to praktykuję w domu od jakiegoś czasu. Najbardziej lubię burakowo-jabłkowy.

DSC_3424

Komfortowy sen, zrównoważony styl życia i zdrowe odżywianie, to wartości bliskie marce Westin.
Cała sieć prowadzi obecnie, kosztem 15 mln dolarów, roczną kampanię pod hasłem „Ruch Dobrego Samopoczucia”, której celem jest poprawa jakości życia gości oraz pracowników hoteli na całym świecie.
W ramach kampanii realizowane są programy, które koncentrują się na sześciu filarach wellness’u marki Westin: Poczuj Się Lepiej, Ćwicz Lepiej, Pracuj Lepiej, Jedz Lepiej, Śpij Lepiej i Odpoczywaj Lepiej.
W mediach społecznościowych i na stronie Westin.com publikowane są porady ekspertów, m.in. Arianny Huffington – redaktor naczelnej Huffington Post, oraz filmy instruktażowe do ćwiczeń, które można wykonywać samemu w pokoju hotelowym lub domu.

sleepwell

I właśnie te porady umieszczane na instagramowym profilu @westinwarsaw przykuły moją uwagę i chciałem sam tego doświadczyć.

Hotelowa restauracja Fusion dołączyła do kampanii „Jedz Dobrze”, zapraszając gości do odnowionych wnętrz oraz prezentując nowe menu, w którym dominują dania z wykorzystaniem produktów SuperFoods, bogatych w witaminy, składniki mineralne i przeciwutleniacze, które na dodatek świetnie smakują.
Jak na przykład ta sałatka z kozim serem…

IMG_8209

Korzystając z aplikacji Digimarc® Discover goście mogą zeskanować zdjęcie w menu, aby dowiedzieć się więcej na temat wyselekcjonowanych dań, a dokładnie zdobyć wiedzę o produktach wykorzystanych w potrawie, wartościach odżywczych oraz liczbie kalorii.

IMG_0009

Wnętrza restauracji i lobby zaprojektowane przez londyńską projektantkę Anitę Rosato, odpowiedzialnej także za nowe wnętrza warszawskiego hotelu Bristol, są przestronne i jasne. Dominuje drewno i kamień. W restauracji wyróżniają się przede wszystkim lampy i liczne lustra.

DSC_3331

Na 19. piętrze znajduje się niedawno odnowiony Executive Club Lounge…

DSC_3431

DSC_3354

DSC_3357

DSC_3366

DSC_3353

Wieczorem, dla gości z pięter Executive, serwowane są tu ciepłe przekąski i alkohole…

DSC_3387

…a rano śniadanie…

DSC_3390

DSC_3389

Nowością serwowaną w restauracji w czasie śniadania są świeżo wyciskane soki: burakowo-jabłkowe, czy jabłkowo-aroniowe…

IMG_0008

Ponownie skorzystałem z oferty niedzielnego brunchu. Szeroki wybór smacznego jedzenia i bardzo dobra obsługa…

IMG_0006

10410852_950480724979221_2377942589576101457_n

1513746_950480791645881_418903673841245127_n

IMG_0007

W niedziele doba hotelowa jest specjalnie przedłużona do godziny 15:00, aby goście mogli dłużej wypocząć.
Ja wypocząłem 🙂

Trochę liczb:
Sałatka z kozim serem – 42 zł
Sok warzywno-owocowy – 24 zł (250 ml)
Brunch – 165 zł/osoba

Komentarze

komentarzy