Odpowiadając na sugestie i indywidualne zapytania recepcjonistów, uprzejmie ogłaszam rozpoczęcie zapisów na moje pierwsze szkolenia otwarte.

Jesteś pasjonatem hotelarstwa i masz ambicję rozwijać swoje kompetencje?
Chciałbyś wyróżnić swojego zaangażowanego pracownika i wzbogacić jego umiejętności?
Serdecznie zapraszam na szkolenie RECEPCJONISTA NA MEDAL.

Podzielę się praktyczną wiedzą i doświadczeniem zawodowym oraz obserwacjami zebranymi z licznych pobytów w hotelach i przeprowadzonych audytów recepcyjnych.

Zakres tematyczny
W trakcie wykładu, dyskusji i ćwiczeń omówione zostaną takie zagadnienia, jak:
=> idea współczesnego hotelarstwa,
=> co czyni obsługę wyjątkową,
=> etap rezerwacji pokoju, powitania i pożegnania gościa,
=> reakcja na zażalenia wygłaszane bezpośrednio i w Internecie,
=> zasady profesjonalnej komunikacji telefonicznej i mailowej,
=> efektywna sprzedaż recepcyjna.

Uczestnicy
Szkolenie dedykowane jest pracownikom działów recepcji i rezerwacji w obiektach hotelowych.
Mogą w nich wziąć udział także kierownicy oraz osoby rozpoczynające swoją przygodę z hotelarstwem.
Maksymalna liczba uczestników w grupie: 15 osób.

Miejsce i termin
Kraków, 26 marca 2020
Warszawa, 30 marca 2020

Koszt
Cena: 890 zł netto + 23% VAT.
Oferta specjalna ważna do 28 lutego 2020: 690 zł netto + 23% VAT.
Cena szkolenia zawiera dodatkowo materiały dydaktyczne, certyfikat uczestnictwa, przerwy kawowe i lunch.

Kontakt
Zapisz się na szkolenie wysyłając mail na adres: inspektor@enjoyyourstay.pl

Zapraszam do kontaktu także dyrektorów i właścicieli obiektów hotelowych, którzy chcieliby zorganizować dedykowane szkolenie dla swoich zespołów.

 

Opinie na temat dotychczas przeprowadzonych szkoleń 

„Bardzo dziękuję za przeprowadzone szkolenie. Fajna energia i kontakt z uczestnikami, to poza wiedzą praktyczną Twoje największe atuty.” Marta, dział HR

„Nasze szkolenie na długo zapadnie w mojej pamięci. Dało dużą dawkę wiedzy i zaowocowało chęcią do dalszego rozwoju, za co jestem Tobie bardzo wdzięczna.” Joanna, recepcjonistka

„Do dzisiaj nie wiedzieliśmy, jak jeszcze wiele musimy się nauczyć. Dziękujemy za uświadomienie nam co jest ważne i co musimy poprawić.” Anna, recepcjonistka

„Dziękujemy za fantastyczne szkolenie! Kiedy pasję połączy się z dobrym przekazem, to wychodzi wyjątkowe szkolenie w super atmosferze. Dużo wiedzy i mega dawka motywacji.” Milena, recepcjonistka

„Bardzo dobre szkolenie i wspólnie spędzony czas. Bardzo dziękuję za przekazaną wiedzę.” Paweł, recepcjonista

„Karol, dziękuję za szkolenie. Wszystkie Twoje uwagi są dla mnie bardzo cenne. Otworzyłeś mi oczy na wiele ważnych elementów, których nie byłam świadoma. Współpraca z Tobą to czysta przyjemność.” Julita, dyrektor hotelu

„Szkolenie było cenną dawką wiedzy i wartościowym doświadczeniem, za które jeszcze raz dziękujemy.” Patrycja, kierownik zmiany recepcji

„Dziękuję za wsparcie mojego zespołu poprzez szkolenie, jak i dzielenie się bogatym doświadczeniem. Widzę w nich jeszcze większą motywację, zaangażowanie i większą świadomość po Twoich warsztatach.” Mateusz, kierownik recepcji

„Mega szkolenie! Dużo wiedzy, motywacji i nowe plany do działania.” Paulina, zastępca dyrektora hotelu

Komentarze

komentarzy