Sieć hotelowa Kempinski odświeżyła swój program lojalnościowy Kempinski Discovery, który jak twierdzą zapewni gościom większe i spersonalizowane korzyści – od bezpłatnych upgrade’ów i parkingu, wcześniejszych zameldowań lub późniejszych wyjazdów, do specjalnych ofert, zniżek w restauracji i na usługi pralnicze, czy prywatnego kamerdynera i dedykowanego kucharza.

Najbardziej lojalni goście względem marki Kempinski, otrzymają dostęp do wyjątkowej usługi Kempinski Private Concierge, oferującej obsługę telefoniczną 24/7, zaproszenia na elitarne wydarzenia, oraz specjalne ceny na różne luksusowe usługi.

Wśród dodatkowych atrakcji dostępnych dla członków programu, sieć wymienia m.in. prywatne zwiedzanie fabryki zegarków w Genewie, czy zwiedzanie pałacu prezydenckiego i jego ogrodów na Malcie.

Program Kempinski Discovery ma trzy poziomy członkostwa: Złoty (0-9 nocy w roku), Platynowy (10-29 nocy lub wydana na noclegi kwota 10-30 tys. USD w roku) i Czarny (30+ nocy lub wydana na noclegi kwota co najmniej 30 tys. USD w roku).

Operatorem programu lojalnościowego Discovery jest Global Hotel Alliance, którego członkiem jest sieć Kempinski. Członkowie programu Kempinski Discovery mogą korzystać z dostępnych benefitów także w innych hotelach należących do GHA, która zrzesza 36 marek hotelowych, w tym tak znane jak Anantara Hotels & Resorts, Viceroy Hotels & Resorts, Lungarno Collection, czy Omni Hotels & Resorts.

Dotychczas miałem okazję być gościem w słynnym Adlon Kempinski w Berlinie oraz Kempinski Prague (obecnie działający pod marką The Grand Mark Prague).

Więcej na temat zmian w programach lojalnościowych przeczytacie w poniższym wpisie…

2017 rokiem zmian w programach lojalnościowych sieci hotelowych

Komentarze

komentarzy