Na przełomie roku zostanie otwarty pierwszy w stolicy hotel MOXY Warsaw Praga na terenie Centrum Praskiego Koneser.
Koneser, to nowoczesna przestrzeń miejska w postindustrialnym klimacie z licznymi klubami, barami i restauracjami na wyciągnięcie ręki. Jego największą atrakcją jest nowe Muzeum Polskiej Wódki.

MOXY Hotels to najmłodsza marka w portfolio sieci Marriott International, która chce ekscytować podróżnych młodych duchem i wiekiem, cieniących wolność, swobodę, możliwość łatwego podróżowania i doświadczania lokalności odwiedzanego miejsca, dla których świat rzeczywisty łączy się ze światem cyfrowym. Hotele marki MOXY chcą być zabawne, co wyraża się w kolorowym dizajnie, energetycznej muzyce w przestronnym lobby i atrakcjach dla gości, a także komfortowe dzięki rejestracji przez smartfona (check-in), wygodnemu łóżku, dużemu ekranowi TV w pokojach z możliwością podłączenia Netflixa i gier, szerokiemu prysznicowi, szybkiemu i bezpłatnemu Internetowi oraz barowi z przekąskami otwartemu 24/7. A wszystko to w przystępnej cenie.

MOXY Warsaw Praga, ze 141 pokojami w standardzie trzygwiazdkowym, będzie nieszablonowy i taki też ma być jego zespół, który w języku MOXY określa się mianem – spirited Crew with fearless do-it-yourself attitude, czyli porywającej Załogi z nieustraszoną postawą. Załogi, która zadba o wyjątkową atmosferę i jej autentyczność, bez barier i wyraźnych granic w relacjach z gośćmi określanymi jako Fun Hunters, czyli łowców okazji do dobrej zabawy.

Samo wyrażenie moxy, w amerykańskim miejskim żargonie oznacza zdolność stawienia czoła trudnościom z energią i odwagą. Dlatego właśnie hotel MOXY Warsaw Praga poszukuje wyjątkowych ludzi młodych duchem, zdolnych podjąć to wyzwanie i podołać takiemu zadaniu – empatycznych, otwartych, odważnych, szalonych, bezpośrednich i chcących dokonywać rzeczy pozornie niemożliwych. Ludzi z pasją do pracy i życia, chętnych podzielić się swoją wiedzą i zainteresowaniami.

Jeśli członek załogi będzie instruktorem zumby lub po prostu kocha zumbę, to hotel da mu szansę pokazania swoich umiejętności i podzielenia się swoją pasją z innymi w lobby, zarówno gośćmi, jak i koleżankami i kolegami z pracy. Hotel będzie organizował cykliczne i spontaniczne wydarzenia w lobby, podczas których każdy pracownik może się zaprezentować – niezależnie od tego czy świetnie tańczy, maluje, dekoruje torty, czy gra w brydża. Będzie miał możliwość pokazania tego i zarażenia swoją pasją innych.

 

reklama

 

Załoga hotelu MOXY Warsaw Praga powinna być na bieżąco z życiem Warszawy, a przede wszystkim warszawskiej Pragi. Poszukiwani są miłośnicy praskich klimatów, którzy z historii Warszawy i lokalizacji hotelu uczynią duży atut.

Również rekrutacja do hotelu sama w sobie jest nietypowa, jak na hotelarstwo. Zorganizowano już dwie imprezy rekrutacyjne w plenerze. Jedna z nich miała miejsce w klubie Cud Nad Wisłą, a druga na terenie kompleksu Koneser w ramach Festiwalu Konesera. Wręczano zainteresowanym osobom wizytówki Make A Move z adresem rekrutacyjnym.

Zaprezentowano czym marka Moxy wyróżnia się na tle innych hoteli, jaką wolność i swobodę daje, m.in. w ubieraniu i pokazywaniu siebie. Tradycyjne hotelarstwo to oczywiście przysłowiowe „białe kołnierzyki”, ale też w przypadku mężczyzn codzienne golenie, czarne skarpetki i schowane tatuaże. W przypadku kobiet zaś delikatna biżuteria, naturalne paznokcie, cieliste rajstopy i dyskretne makijaże. W MOXY możliwe będzie niemal wszystko. Wartością będzie okazywanie swojej osobowości przez kolorowe włosy, tatuaże, itp. Członkowie ekipy MOXY nosić będą wygodne trampki, kolorowe skarpetki, luźne spodnie i T-shirty.

Nie mogę się zatem doczekać tego doświadczenia.
Peace, Love + MOXY

 

reklama

zdj. Moxy Hotels, materiały inwestora

Komentarze

komentarzy