Hotele marki Ibis (sieć AccorHotels), podążając za aktualnymi trendami i rozumiejąc uzależnienie współczesnych podróżnych od mediów społecznościowych, uruchomiły usługę Relax We Post.
Goście zakwaterowani w hotelach znajdujących się w Zurychu i Genewie, mogą powierzyć opiekę nad swoimi profilami w social media pracownikom hotelu, którzy będą publikować zdjęcia, przesyłać historie na Instagramie, a nawet odpowiadać na komentarze w imieniu turystów zainteresowanych takim rozwiązaniem. Posty będą oznaczone hashtagiem  #postedbysocialmediasitter.
W ten sposób marka chce, aby osoby przebywające na wakacjach mogły w pełni odpocząć od wirtualnego świata, zamiast skupiać swoją uwagę na aktywności w mediach społecznościowych. W końcu są tacy, którzy mają potrzebę uchwycenia przeżywanych chwil na zdjęciach na Instagramie.

Przebywający w hotelach Ibis goście będą mogli skorzystać z usługi bezpłatnie, w weekendy do 2 grudnia 2018 roku.
Opiekunowie mogą opublikować po trzy zdjęcia i trzy Stories dziennie, czyli w trakcie weekendu sześć postów oraz sześć relacji.
Rezerwacji usługi można dokonywać za pośrednictwem dedykowanej strony kampanii, gdzie można również dowiedzieć się więcej o opiekunach social media.

Jak wam się ten pomysł podoba? Zostawcie komentarz poniżej 😉

 

 

źródło: materiały prasowe AccorHotels

Komentarze

komentarzy