Tajlandia i sąsiednie państwa, to bardzo popularny kierunek podróży wśród młodych ludzi. Z myślą o nich powstał na znanej z imprezowego charakteru tajskiej wyspie Koh Samui pierwszy hotel lifestylowej marki COSI (grupa hotelowa Centara).
Marka COSI jest skierowana do niezależnych podróżników, miłośników nowoczesnych technologii, i ma na celu całkowite przeformułowanie koncepcji hotelu dla nowej generacji podróżnych.
COSI w założeniu ma reprezentować wiele nowych przemyśleń na temat tego, jaki może być nowoczesny hotel, w oparciu o to, co ważne i co nie jest tak istotne dla młodych podróżników. A cenią sobie oni przede wszystkim niezależność, swobodę działania, łatwej łączności ze światem, przeżywania wspólnych doświadczeń. Interesuje ich prosty, inteligentny, zabawowy styl życia, a nie tradycyjne i zbyteczne udogodnienia.

W hotelu COSI nie ma tradycyjnego lobby. Goście meldują się poprzez check-in kioski lub smartfony. Centralnym miejscem hotelu jest tzw. Hub, czynna 24h przestrzeń społeczna i multimedialna, gdzie goście mogą obejrzeć sobie film lub mecz, zjeść, czy po prostu spędzić wolny czas w towarzystwie innych gości. Bardzo podoba mi się ta mieszanka kolorów, wzorów i materiałów.

Z kolei styl 150 pokoi jest bardzo prosty. Pokoje mają powierzchnię 18 mkw, wyposażone są w duże, wygodne łóżko, prysznic z deszczownicą, sejf, lodówkę, uniwersalne gniazdka elektryczne i gniazdka z wejściem USB, oraz 43-calowy telewizor, który można sparować ze smartfonem i odtwarzać swoją muzykę, czy filmy z konta na Netflixie.

Podoba mi się taka koncepcja, choć na Zachodzie mamy już hotele w tej konwencji. Czekam na podobne w Polsce.

zdjęcia: strona internetowa hotelu COSI

 

Komentarze

komentarzy