Luksusowa, włoska marka hotelowa Bulgari zadebiutowała w Zjednoczonych Emiratach Arabskich, otwierając właśnie Bulgari Resort Dubai z willami, prywatną mariną i klubem jachtowym. A wszystko to na sztucznie usypanej wyspie!
I to w nie byle jakiej lokalizacji, bo przy wybrzeżu Jumeirah Beach i centrum miasta Dubai Downtown z najwyższym budynkiem świata Burj Khalifa.

Resort z usługą kamerdynera oferuje 101 pokoi i apartamentów w 6 kategoriach oraz 20 willi w 5 kategoriach, wszystkie posiadają balkony i tarasy z widokiem na Zatokę Arabską lub centrum Dubaju.

Biała fasada wykonana z karraryjskiego marmuru przypomina formą rafę koralową.

Zaprojektowany przez architektów z mediolańskiego biura Antonio Citterio Patricia Viel, resort charakteryzuje się europejskim stylem – nowoczesna elegancja, prostota, stonowane, jasne kolory. Wnętrza zostały wyposażone niemal całkowicie włoskimi markami – B&B Italia, Flexform, Flos, Maxalto.

Jak na włoską markę przystało, restauracja hotelowa z włoskim szefem kuchni Niko Romito, który ma na koncie gwiazdkę Michelin, serwuje dania kuchni włoskiej. Na terenie resortu działa także bar, kawiarnia i druga restauracja przy plaży.

W Bulgari Spa do dyspozycji gości jest 8 gabinetów zabiegowych oraz strefa wellness z basenem o długości 25 metrów, wyłożonym mozaiką w kolorze lśniącej zieleni i prawdziwego złota.

Ceny pokoi, których metraż wynosi co najmniej 55 m2, zaczynają się od ok. 3000 zł za dobę.
Deweloper resortu Bulgari oferował także apartamenty na własność, których koszt zaczynał się od ok. 4.5 mln zł.

Bulgari to marka hoteli i resortów z kategorii Luxury, należąca do sieci Marriott International. Poza Dubajem, posiada jeszcze obiekty w Mediolanie, Londynie, Pekinie i na Bali. W 2018 roku zostanie otwarty hotel w Szanghaju, a w 2020 w Moskwie.
Portfolio marki nie jest duże i powiększy się jedynie o 7 nowych obiektów na przestrzeni kolejnych 15 lat. Sieć stawia jednak wyłącznie na najznakomitsze lokalizacje i Bulgari Resort Dubai jest tego doskonałym przykładem.

zdjęcia: bulgarihotels.com

Komentarze

komentarzy