Bulgari, włoska marka dóbr luksusowych, ogłosiła otwarcie kolejnego hotelu, tym razem w Paryżu, przy alei George V pod numerem 30. Przy tej prestiżowej alei, pomiędzy Champs-Elysées a aleją Montaigne, już stoi jeden z najmodniejszych paryskich hoteli Four Seasons George V, a inny popularny hotel Plaza Athénée znajduje się w odległości kilka minut spacerem.
Hotel będzie posiadał jedynie 76 pokoi, z których większość to będą apartamenty. Dodatkowo luksusowe spa na powierzchni 1.300 m.kw., 25-metrowej długości basen, restaurację, bar i ogród. Planowane otwarcie w 2020 roku.
Będzie to ósmy hotel marki Bulgari Hotels & Resorts, zarządzanej przez Marriott International.
Poza resortem w Dubaju otwartym w 2017, posiada jeszcze obiekty w Mediolanie, Londynie, Pekinie i na Bali. W tym roku zostanie otwarty hotel w Szanghaju, a w 2020 również w Moskwie. Portfolio marki powiększy się o 7 nowych obiektów na przestrzeni kolejnych 15 lat.

Znane luksusowe marki hotelowe coraz częściej otwierają miejskie, niewielkie hotele do 100 pokoi, w których znaczna ilość to apartamenty. Takim przykładem w Polsce jest Raffles Europejski Warsaw

Komentarze

komentarzy