Francuska sieć hotelowa dalej inwestuje w wykorzystanie nowoczesnych technologii w celu wzbogacenia doświadczeń gości.
AccorHotels rozpoczyna testy systemu rozpoznawania twarzy gości, jako narzędzie do usprawnienia i personalizacji obsługi klienta.
Wybrani goście, członkowie programu lojalnościowego Le Club, jako pierwsi będą mogli doświadczyć nowej technologii w hotelu Pullman w São Paulo.

Czytaj więcej… Czy karty do otwierania pokoi niebawem znikną z hoteli?

Zgodnie z procedurą, goście będą mogli rejestrować się przy specjalnym stanowisku komputerowym, a następnie korzystać z funkcji rozpoznawania twarzy, aby uzyskać dostęp do swojego pokoju, co wyeliminuje konieczność korzystania z karty elektronicznej.
Według AccorHotels, celem projektu jest zaoferowanie gościom większej personalizacji obsługi, a tym samym wyróżnienie marki na rynku. Firma zdaje sobie sprawę, że ta technologia będzie wykorzystywana przez sektor hotelowy w nadchodzących latach i przymierza się do jej powszechniejszego zastosowania.

Co myślicie o takiej technologii? Chcielibyście z niej skorzystać?

 

Czytaj więcej… 2018 rokiem kolejnych nowości w hotelarstwie 

Komentarze

komentarzy