AccorHotels dodaje kolejne marki hotelowe do swojej sieci

reklama

AccorHotels sprawnie realizuje swoją strategię w zakresie rozszerzenia oferty w segmencie lifestylowych i luksusowych hoteli oraz zaznaczania swojej większej obecności w USA.
Francuska sieć hotelowa nabyła 50% udziałów w amerykańskiej firmie sbe Entertainment Group, która otwiera i zarządza hotelami, rezydencjami, restauracjami i klubami nocnymi. W swoim portfolio posiada obecnie 22 hotele tak znanych marek, jak Mondrian, SLS, Delano i Redbury, m.in. w Los Angeles, Nowym Jorku, Las Vegas, Miami, San Francisco, a także Londynie, Dubaju i Stambule.
Koszt inwestycji ma wynieść blisko 320 milionów dolarów.

To dobra wiadomość dla członków programu lojalnościowego Le Club AccorHotels, do którego zapewne przystąpią owe hotele. Na mojej liście do odwiedzenia od dawna jest hotel Delano South Beach w Miami, a posiadając kartę członkowską mogę liczyć nie tylko na niższą cenę, ale i na dodatkowe benefity.

Pamiętajcie, że od wczoraj hotele marek Raffles, Fairmont i Swissôtel są objęte programem Le Club, o czym pisałem TUTAJ

Komentarze

komentarzy

Post a comment

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Magazine made for you.

Featured:

No posts were found for provided query parameters.

Elsewhere: